Google Website Translator Gadget

torsdag 19 maj 2011

@ work

Nu är jag på jobbet igen :)

Blodtryck och blodsocker såg lika utmärkta ut som alltid. De tog även blodprov och urinprov och de får jag svar på måndag förmiddag. Doktorn förklarade att så här sent i graviditeten är det vanligt att livmodern trycker på stora blodkärl i vissa lägen och det kan orsaka plötslig yrsel. Dock trodde han att det mest sannolika var att yrseln hängde ihop med att jag nu igen fått lock för örat, att innerörat helt enkelt är svullet och påverkar balansorganet. Det låter ju rimligt eftersom jag bara blivit yr, inget svartna för ögonen  och svimningskänslor och sånt.

Vi har förresten fått tillbaka högsommarvärmen nu, idag är det 28 grader! Hoppas bara att det håller i sig över helgen.

2 kommentarer:

tish sa...

Skönt att alla värden är bra =) åhh bara 8 dagar kvar sen ska du inte jobba mer =) känner samma sak är trött heeela tiden. Igår la jag mig kl 9 det var najs!

låter najs med fint väder, här är det lite kyligt det har blåst lite å regnat några dagar hoppas att solen tittar fram i helgen!

Puss på daj!
<3

Sabrina sa...

Lyckost dig!!!!!!!!!!!!!!!!! :)
Men herregud va sotis jag är... här är det vinterväder igen :P nej men iallafall höstväder :( tråkigt som FAN! Jag vill komma till prag nuuuuu... puss min lilla sötise :)