Google Website Translator Gadget

fredag 13 maj 2011

Jag vet....

..att ni har saknat mig idag, buhu. Men det har varit full rulle på jobbet hela dagen för att vi skulle få undan allt och gå till sportbaren och kolla hockeyn! Vet ni hur fett det var att sitta som enda svensk på en fullsatt sportbar i Tjeckien medans Sverige gör en sån snygg semifinal? Sjukt härligt. Men jag ska nog vara glad att jag är tjej och dessutom gravid för det var inga nådiga blicka jag fick där inne.Folk har ju fått stryk för mindre, haha :)
Nu ska vi bara  krossa Ryssland på söndag också. Ja, jag vet att Ryssland och Finland inte har spelat klart matchen ännu men jag har bestämt att Ryssland vinner. Jag har nämligen ett par ryska chefer så det hade varit jäkligt gött att få krossa dem i en hockeyfinal!
Nu blir det soffläge med en bananshake!

2 kommentarer:

pappa sa...

Hahahahahahaha!
Snyggt, heja Sverige!
Håller med dig. Tror åxå Sverige vinner finalen mot just Ryssland.
Kram :-)

Miranda sa...

Sverige-Finland blir det alltså men det är inte helt illa det heller. Finland spelade en bra match mot ryssarna så de har gjort sig förtjänta av ett SILVER ;)

Kramar!