Google Website Translator Gadget

torsdag 26 maj 2011

Oups!

Oj då, jag har ju tvärmissat att blogga!
Det var lite inloggningsproblem i förmiddags och sen har jag helt enkelt varit så upptagen att jag fullständigt glömt bort att blogga, jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det.

Jag vill passa på och säga GRATTIS FINASTE SABRINA på 25-årsdagen! Massor med pussar och kramar, hoppas du har haft en fantastisk födelsedag <3

Idag pratade jag lite med Salina, min högsta chef och vi bestämde att eftersom de inte hittat någon ersättare för mig ännu så kan jag jobba hur flexibelt jag vill på mitt vanliga jobb, de tar tacksamt emot alla timmar oavsett hur lite eller mycket det är . Toppen tycker jag! Men måndag och tisdag kommer jag inte jobba oavsett, jag inväntar domen från sjukhuset på onsdag. Blir det ett planerat kejsarsnitt så görs ju det 1-2 veckor före BF så i så fall tänker jag ta vara på den ledighet jag har innan dess.

Nu ska jag faktiskt ta och krypa ner i sängen med fötterna i högläge, det har varit 31 grader här idag och mina fötter är äckelsvullna :(

Natti natti!

1 kommentar:

Moster Sabrina sa...

Tack min vackraste MIranda :) tack så jättemkt för din fina gratulation :) Jag saknade dig igår :( Men det var en fin dag och alla på jobbet spec. Tisch gjorde min dag utöver det förväntade :) Pusss älskar dig min panda