Google Website Translator Gadget

tisdag 31 maj 2011

Pust!

Hej på er!
Nu är jag hemkommen efter en jäkligt svettig powerwalk. (Så powerwalk det nu kan bli när det är över 30 grader varmt och man är stor som ett hus.) Det var skönt att komma ut lite men det är ännu skönare att komma hem till en relativt sval lägenhet och ta en lång kall dusch. Nu ska jag ta och fixa mig lite lunch och sen tror jag bestämt att jag ska försöka måla tånaglarna. Det kan väl bli kul? Man skulle kunna kalla det en liten utmaning. Blir många akrobatiska ställningar för att försöka nå tårna. Hade jag kunnat så skulle jag filmat och visat er men ni får helt enkelt använda er fantasi.

Jag bjuder på två parkbilder från min powerwalk, detta är från parken precis där jag bor.



Är ni trötta på mina parkbilder? Jaha, då får ni vara det, det är min blogg så jag bestämmer!

Inga kommentarer: