Google Website Translator Gadget

fredag 27 maj 2011

Stress

Oj oj, idag har jag gjort allt sånt som min doktor säger till mig att låta bli! Stressat, gått en massa i värmen, druckit för lite, ätit för lite osv... Men nu är jag i alla fall helt "klar" på jobbet så jag kan med gott samvete vara ledig måndag, tisdag, onsdag och skulle det sen bli resten av tiden till BF så är det förberett för det också. Så nu kan jag slappa och sova i flera dagar, jippie!!
Denna helgen har jag medvetet gjort ytterst lite planer, på sin höjd ska jag käka lite middag med Magda och Jiri  och på söndag när det ska bli supervarmt igen så tar jag nog med Russell och John och åker ut till Divoká Šárka som är ett gigantiskt naturreservat strax utanför Prag. Kan vara mysigt att promenera lite i skogens skugga plus att där finns en utomhuspool med vatten direkt från källan som finns där, ett dopp är ju aldrig fel i hettan.

Nu ska jag ta och kocka lite svennemat, spaghetti & köttfärssås!
Adios!

Inga kommentarer: