Google Website Translator Gadget

måndag 16 maj 2011

Funderingar om fötter och bitchiga lattemammor

Hur kan man ha ont i fötterna redan när man vaknar? Hur kan människor med typ 150 kg övervikt gå överhuhuvdtaget?Jag lider med dem.  Mina fötter hade aldrig klarat av det. Just nu känns det som att jag aldrig mer kommer kunna ha ett par högklackade skor på mig igen och det vore ju synnerligen trist med tanke på att 95% av min skosamling består av högklackade skor.

En helt annan sak nu... Nu ska jag bara jobba i två veckor till, alltså 10 arbetsdagar! Det är ju helt absurt, jag kan inte fatta det. Men oväntat nog känns det ganska trevligt att få lite ledighet nu. På fredag ska jag träffa 2 andra gravida tjejer, Jenny 34 år gammal från England och gravid i vecka 28 med sitt första barn, samt Natalia 30 år gammal från Ryssland, gravid i vecka 35 med sitt andra barn. Jag har inte träffat någon av dem förut men det ska bli riktigt roligt i alla fall. Nu känner jag inget direkt behov att träffa dem för att utbyta graviderfarenheter utan mer för att jag inte känner speciellt många människor med barn här, därför kan det vara roligt att träffa andra som ska vara mammalediga samtidigt som jag. Så kan vi gå på café och vara bitchiga lattemammor tillsammans, haha.

Inga kommentarer: