Google Website Translator Gadget

onsdag 25 maj 2011

Upp som en sol och ner som en pannkaka

Jag har nyss varit på mitt sista besök hos antagonisten aka. min gynekolog. Idag var första gången som han faktiskt var riktigt reko, kanske för att vi båda var mer avslappnade för att nu slipper vi varandra, haha! Hur som helst så gjorde vi ultraljud, ninja är nu ca 44 cm lång och väger 2,4 kg. Allt ser som vanligt kanon ut, skönt. Vad som inte var lika roligt var att han sa att beroende på min längd (fråga mig inte vad den har med saken att göra) och min ryggoperation kan det vara så att de på sjukhuset nästa vecka bestämmer att jag blir tvungen att göra ett planerat kejsarsnitt. Det vill jag inte alls! Jag tycker att det har varit nog med skalpeller och karvat i den här kroppen. Inte nog med att de öppnat ryggen som en sardinburk, tänk om de gör det fram också :( Åååååhh, jag vill inte alls....

2 kommentarer:

Maminka sa...

Hallo, hallo tjejen!

Eftersom du mår så bra som du gör (förutom värmeslag) så tror jag inte det blir så (sardinburk alltså, det var ju en ganska härlig benämning), håller i alla fall tummarna hårt, hårt för dig och Ninja! Massor med kramisar

Miranda sa...

Jag hoppas att du har rätt :(
Ganska konstigt, jag har känt mig helt förberedd på precis allt utom just ett PLANERAT kejsarsnitt....

Kramisar!