Google Website Translator Gadget

fredag 20 maj 2011

Heeeeääääääällllllgggggg!!

Älskade lilla fredag, äntligen är du här!
Vi har just nu helt fantastiskt varmt skönt väder och inatt åskade och ösregnade det. Precis så skulle det alltid vara - varma fina dagar och regn och rusk på natten. Särskilt i de nästkommande sex veckorna för nu ska jag ju bara jobba i fem dagar till, naaaaaajs!

Efter jobbet ska jag fika med de andra preggotjejerna, ska bli riktigt skoj. Vi ska sitta där och svulla kakor och bakelser och givetvis prata högt och tydligt om alla tänkbara gravidbesvär så att resten omgivningen tappar all aptit. Skoj skoj. Det är en typisk sån grej som jag själv uppskattar väldigt mycket när jag är ute på en romantisk fika med någon, jag menar vem tycker inte det är mysigt att lyssna på samtal om slemproppar, hemorrojder och moderkakor? Moderkakor passar ju utmärkt på café.

Inga kommentarer: