Google Website Translator Gadget

tisdag 17 maj 2011

Så trött

Jag har börjat vara trött nu igen. Inte alls så som jag var vid vecka 20-25 men ändå tillräckligt för att jag ska känna längtan efter min säng större delen av dagen. Kanske är det inte enbart för att jag är sömnig utan också för att jag känner att jag blir lätt andfådd av det mesta nu. Att hostan fortfarande inte har släppt gör ju inte heller det lättare.  Jag vägde förresten mig hos doktorn idag och tack och lov så var det ingen upprepning av sist (när jag hade gått up fyra kilo) utan denna gången var det enbart ett kg på de här fyra veckorna, gött. Även om magen fortfarande växer så går man sällan upp så särskilt mycket de sista veckorna (en del går faktiskt ner i stället) så förhoppningsvis så blir det inte allt för mycket värre än så här. Ska jag vara helt ärlig så känns det ganska skönt att jag bara ska jobba denna och nästa vecka...

Nanna kudden hade varit gött!

Inga kommentarer: