Google Website Translator Gadget

söndag 15 maj 2011

Brunch överdos

Oj oj oj, vilken lång men sjukt trevlig brunch det blev! Eka mådde inte bra så i slutändan blev det jag, Mathieu, Valere, Ali, Russell och Jonathan. Vi satt på Au Gourmand i 2,5 timmar och beställde in typ halva deras meny, de har helt fantastiska franska delikatesser. Med andra som gjort för en lång och onytttig söndagsbrunch. Efter brunchen var vi helt överfulla så vi bestämde oss för att ta en promenad men eftersom vi var så mätta så orkade vi inte promenera särskilt långt, i stället hamnade vi på ett mysigt tehus där vi pöste i sofforna en timme. Jag tog en fin bild på de fem boysen när de sitter uppradade i soffan men tyvärr har det blivit något filfel så jag kan inte ladda upp bilden här :( Ska försöka lösa det senare, återkommer i så fall med bilden.
Vi hade även lite vadslagning angående vilken dag ninja kommer att komma till världen:
Miranda 5e juli
Russell 30 juni
Valere 29 juni
Mathieu 1 juli
Jonathan 4 juli (typiskt amerikanen att säga 4 juli, haha ;)
Ali 19 juni
Den som kommer närmst får 100 Kc var från de andra, ska bli spännande att se vem som vinner.
Nu ska jag ta och hänga upp lite tvätt och slappa en stund, ska träffa ett par kompisar på en bar lite senare.... Ikväll är det ju nämligen dags för Sverige att ta GULD och det tänker jag inte missa!!!
Haj svajs!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hälsa Valere att han omöjligt kan ha rätt, det datumet är redan upptaget... :)

// BB