Google Website Translator Gadget

måndag 30 maj 2011

Jag är så svensk!

Det är 29 grader varmt ute och solen den öser på allt vad den kan. Och jag har inte varit utanför dörren idag. Det är liiiite jobbigt med temperaturer över 25 grader just nu så i stället för att vara ute och njuta så gömmer jag mig här inne och får dåligt samvete. Det är så fruktansvärt typiskt svenskt att få dåligt samvete av att inte vara ute och NJUUUTA så fort solen visar sig och jag måste verkligen sluta med det. Annars får jag gå runt med samvete typ konstant. Skitlöjligt. 

1 kommentar:

LisaOlson sa...

I know the feeling. Bodde på Gran Canaria i ett halvår och kände alltid sådär när solen gassade om jag inte gick ut. Även om jag gått och lagt mig vid 6 på morgonen så var jag tvungen att gå upp 10 bara för att ta del av solen Blev itne mycket sova det halvåret ;-)
Jag bävar för morgondagen, det ska bli 25 grader här i Gbg och jag VILL verkligen bara vila och vara inne med en fläkt men man får ju så sjuuukt dåligt samvete. På nåt sätt är det väl en bra egenskap. Utomhus är ju nyttigast att vistas ändå :-)