Google Website Translator Gadget

tisdag 10 maj 2011

35M2

Hej hopp!
Har ni haft en skön eftermiddag kväll? Det har i all fall jag! Jag mötte upp ett par vänner på en restaurang i Vinohrady vid 18-tiden och där satt vi och göttade oss och käkade en bit mat i solen. Efteråt promenerade vi tillbaka till Zizkov och bara några gator från min lägenhet hittade vi ett helt fantastiskt mysigt ställe, 35M2. Det är en liten bakgård med bekväma divaner, solstolar och massor med blommor och örter i krukor, som en liten oas! Som ni kanske gissat på namnet så är bakgården 35 kvadratmeter stor. I alla fall, där slängde vi oss på var sin divan och sippade iskaffe och mumsade lite chokladkaka. Kan bara tänka mig hur fantastiskt det måste vara att hänga där i eftermiddagssolen med ett glas iskallt rosé i handen, myyyys. Mitt nya favoritställe! Tyvärr tog jag inga bilder för jag hade inte kameran med mig men nästa gång lovar jag att det blir bilder.
Nu ska jag slänga mig i sängen och läsa lite innan det är dags att sova. God natt på er!

Och jag köpte mumsiga bigarråer idag, mmmm mmm mmmmmmmm!

Inga kommentarer: