Google Website Translator Gadget

torsdag 26 maj 2011

Lista

Alla andra bloggare kör ju listor hela tiden så nu får väl jag köra en snabb en bara för att kompensera mitt dåliga bloggande idag.....

Namn: Miranda Wallin
Piercingar: Har haft på alla möjliga ställen genom åren men tog bort de sista i samband med magnetröntgen i höstas. Ingen bra idé att ha metall i kroppen när man ska göra sån.
Tatueringar: Mmm, en hel del.
Längd: Knappt 2 äpplen hög. Eller 155 cm. 
Skostorlek: 37
Hårfärg: Brunt...ish eller nåt.
Fräknar: Nope
Motto: Inget jag kan komma på. Fast jag gillar uttrycket "Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra."
Kär? Nä
Önskar du att du bodde någon annanstans? Inte alls, Prag i mitt hjärta <3 Skulle dock vilja ha familjen närmare nu när ninja kommer till världen.
Tycker du att du är attraktiv? Jag känner mig lika attraktiv som en flodhäst just nu. 

Vilket schampo använder du? Syoss. Fast föredrar Matrix men det är så dyrt här.
Vad är du rädd för? Jag är väldigt sällan rädd. Är jag det så är det oftast bara i några sekunder tills min rationella hjärna resonerar fram något vettigt för att dämpa rädslan. Det är en bra hjärna som dock baserar väldigt mycket på fakta och logik, därav är jag inte den mest känslosamma eller empatiska människan här i världen. Men jag kan tänka mig att det förändras en del nu när jag blir mamma.
Gillar du berg- och dalbanor? JA!



Senaste…
Filmen du hyrde? HYRA film? Vaaa??? Kan man göra det fortfarande?!!
Filmen du köpte? Jag har ingen aning, det var flera år sedan.
Låten du hörde: Denna haha
Låten du laddade ner? Timbuktu's "Dödsdansen"
Personen du ringde? Mamma ♥♥♥
Personen som ringde dig? Russell
TV-program du såg? Nittileaks. Eller Schulman show? Minns inte riktigt men det var något av dem.
Person du tänkte på? ♥♥♥ Ninja ♥♥♥

Favorit…
Låt: SÅ jäkla svårt. Men gillar Sunshine song med Jason Mraz, härlig text. 
Sak att göra: Sova. Helt klart favoriten just nu.
Sport: Knyta skosnören? Sjukt tuff sport för tillfället.
Kläder: Anything i tältstorlek.
Film: Four lions. Sjukt rolig.
Bil: Gärna!!
Serie: Just nu The Office
Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Yep
Gråtit över en flicka? Säkert nån gång.
Ljugit för någon? Nej. Oj då, det där var ju en lögn...
Varit i slagsmål? Nej. Fast jag hade dille på att gå emellan om folk fightades när jag var runt 18-19 så jag har ju fått en eller annan omotiverad bitchslap.
Blivit arresterad? Nope.
Träffat någon från internet IRL? Japp, preggobrudarna!!

Antal…
Gånger du varit kär? Spontant tänker jag 3 men jag blir osäker när min hjärna börjar analysera... Några gånger säger vi helt enkelt.
Gånger ditt hjärta brustit? 1 gång.
Hjärtan brustet på grund av dig?  Usch, det vill jag inte fundera på.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Haha inte många... Fast mamma och pappa har säkert nåt gamalt tidningsurklipp med mitt namn.

Senaste…
Boken du läste? The Czechs in a nutshell
Personen du fick e-mail av? Anitha Schulman
Personen du fick brev av? O2 mobile
Personen du fick sms av? Russell
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Hos bror sist jag var i Sverige, när var det? April!
Saken du köpte? Cappucino





Listan är snodd från HanaPee

2 kommentarer:

Binna sa...

hahahahahhahah så ballt :) Vilken härlig ärlig lista :) niceeeeeee :)
Och höll på kissa på mig av din låt du lyssnade på senast hahaha så ballt :)
ooo vad jag saknar dig mitt hjärta :)
Pusssssssssss

Maminka sa...

Jag bara älskar de där små hjärtanen på bägge ställen! Massor med kramisar till alla tre