Google Website Translator Gadget

tisdag 3 maj 2011

Urusel uppdatering

Sorry för att bloggen har fått lida! Det är inte bara för att bror och brorsdotter varit på besök utan även för att jag är sjuk :( Tycker synd om stackarna som åkt hela vägen hit för att hälsa på mig och så är jag febrig, hostig och komplett oduglig! Hur som helst, jag har varit hos läkaren idag och han gav mig antibiotika, värktabletter och hostmedicin samt sjukskrev mig en vecka. Sen får jag komma tillbaka dit nästa onsdag så ser vi om han låter mig jobba då. Så med andra ord: Nu kryper jag ner under täcket och försöker kurera mig så ni får ha överseende med dålig uppdatering en stund till.

2 kommentarer:

Ronny sa...

Krya på dig snabbt nu vännen!!!

tish sa...

Du får krya på dig och bara ligga under täcket tills du blir frisk =)

<3