Google Website Translator Gadget

måndag 23 maj 2011

Snyft

Jag och mamma har pratat lite om det här med hur man känner sig när man är gravid. Hon tycker att hon aldrig känt sig vackrare än när hon varit gravid och det tycker jag låter så härligt. Jag kan inte riktigt känna igen mig i det även om jag kan förstå det till viss del eftersom jag tveklöst känner mig väldigt bekväm och naturlig. Just därför tycker jag det är så ledsamt nu när jag börjar få ELEFANTFÖTTER! Det är verkligen skitfult och innebär tyvärr att de flesta av mina älskade skor får stå och samla damm. Värst av allt är att elefantfötterna gör att känner mig tjock i stället för gravid och så vill jag inte alls känna, jag tycker ju att det är en så fin och spännande upplevelse att vara gravid. Snyft. Tyck synd om mig. Tack. Nu är det nog med i-landsproblem och självömkan. Jag lagar lite Parisare i stället, hej då.


PS. 4 dagar kvar. Jippie? Tror jag. Kanske.

2 kommentarer:

Maminka sa...

Lilla gumsan, det är ju det varma vädret som gör att fötterna svullnar....ta ett kallt fotbad innan du lägger dig, det fick jag med göra, så svävar du på moln imorgon. Kramisar till dig och vår lille Ninja

Lisa Olson sa...

Usch va jobbigt. Man kan tycka att evolutionen borde ha sållat bort dessa jäkla bekymmer som vi måste stå ut med under graviditeten.

Hoppas det blir bättre snart
/Lisa