Google Website Translator Gadget

onsdag 4 maj 2011

Drygt

Detta är alltså första dagen på min veckolånga sjukskrivning och trots att jag mår kass känner jag mig redan rastlös. Jag har hämtat ut antibiotikan som läkaren skrev ut till mig och trots att jag hostat så mycket att det värker i hela kroppen så bestämde jag mig för att inte hämta ut hostmedicinen. Enligt läkaren skulle den vara ofarlig att ta under sista trimestern men om jag inte kände att det var komplett outhärdligt så tyckte han att jag ändå skulle låta bli att ta den. Och jag tror att den här hostat-sönder-allt-och-har-ont-i-hela-kroppen-känslan är för att hostan är på väg att gå om så jag ger det i alla fall någon dag så får vi se vad som händer.
Nu kryper jag ner under täcket igen, vi hörs senare.

2 kommentarer:

Sabrina sa...

Krya på dig mitt hjärta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lider för dig!!!!!!!!!!!!

Miranda sa...

Tack lilla hjärtat <3