Google Website Translator Gadget

måndag 9 maj 2011

Morrn morrn

Jag sitter med en kopp kaffe och lyssnar på Morgonpasset i P3. Känner mig rätt bra bortsett från att jag är jäkligt trött, det går fortfarande rätt dåligt att ligga ner på grund av hostan så i natt blev det knappt 4 timmar sömn innan jag gav upp vid strax efter 6 i morse. Jag kan alltid vila nån timme under dagen, hellre det är att plåga mig själv med att ligga kvar när jag bara hostar. Det går liksom inte att få tillräckligt med kraft i hostan  när jag ligger i sängen så det resulterar i att det bara rosslar och har sig i bröstet, då triggar det förstås hostan ännu mer. Mina planer för dagen består av.... tja, jag vet inte riktigt. Solen skiner så jag tänkte ta en lugn promenad till Flora och handla diverse småsaker till ninja, kanske svänger jag även inom den coola vintage affären här i kvateret och hälsar på den trevliga amerikanen som har den. Dessa två sista sjukdagarna blir lite som övning inför de 4 veckors (eller mer, eller kanske till och med mindre) mammaledighet jag ska ha innan förlossningen. Kan fortfarande inte riktigt begripa hur jag ska sysselsätta mig så länge. Men det ger väl sig.

Inga kommentarer: