Google Website Translator Gadget

söndag 22 maj 2011

Jag tar tillbaka det....

Häromdagen när jag Skypade med mamma och pappa frågade de om jag inte tyckte att det var jobbig med värmen nu när jag är en sån tjockis (de uttryckte sig kanske lite annorlunda) och jag svarade "Näääää då, jag tycker inte alls att det är jobbigt, det är bara skönt!" Okej, jag tar tillbaka det nu. Fy fasen vad det har varit jobbigt idag, det har varit över 31 grader, det är fortfarande 29 grader. Jag bara önskar att det ska komma en riktig jäkla åskskur och rensa upp luften men tyvärr ser det inte ut att bli det. Jag får väl helt enkelt härda ut. Nu ska jag strax fixa lite sen kvällsmat, vad får ni se om en liten stund....

2 kommentarer:

anders sa...

du kan låna min ac =)

Miranda sa...

Jaaaaa, kom hit med den då!!!!