Google Website Translator Gadget

tisdag 31 maj 2011

Jag flyttar till en annan planet

Alltså, jag vet att jag borde hålla mig till att titta på kattungar som leker med garnnystan eller möjligtvis bebisar som kiknar av skratt för det är ungefär vad jag just nu klarar av utan att få ont i hjärtat och börja gråta. Men... av någon anledning lyckades jag ändå snubbla över det här fruktansvärt vedervärdiga klippet på Youtube och jag har bara en sak att säga; OM Turkiet lyckas med att få medlemsskap i EU då packar jag fan mina saker och flyttar till en annan planet för detta är inte mänskligt. Hur kan detta få pågå i ett land som vi överväger att släppa in i EU? Jag tittar på de här klippen och tänker att det är bilder från en stat i upplösningstillstånd, typ från Afghanistan efter störtningen av talibanregimen eller Irak vid störtningen av Saddam regimen, men det är alltså inte det. Detta är klipp från en "fullt fungerande" stat som vi överväger låta få medlemsskap i EU.
Hur är det möjligt?


Nu måste jag akutgoogla kattungar, vi hörs.

2 kommentarer:

Pappa sa...

Håller med till 100%. Gör ju inte saken bättre att det står polis på ryggen. Rikitiga svinpälsar. Tyvärr ser man sånt här skit nästan dagligen från många andra länder.
Du borde inte ägna din dyrbara tid med att titta på sån här misshandel, utan håll dig istället till kattungar. Möjligen rivs dom lite.
Kram

Miranda sa...

Ja, snacka om att de där polisuniformerna är ett stort miserabelt skämt.
Så sjukt. Men det känns bättre nu, jag har tittat på ulliga små kattungar i stället. De rivdes inte ens ;)

Kramis!