Google Website Translator Gadget

söndag 8 maj 2011

Snabbis

Här får ni en liten snabb update, mest för att jag vill att ni ska veta att jag inte fick någon överdos utan bara en helt fantastiskt underbart lagom dos av D-vitamin idag. Jag och Russell promenerade ner till Vltava och satte oss på ett riktigt mysigt café vid flodbanken och bara tittade på människor och njöööööt. Fast Russell njöt mindre än vad jag gjorde eftersom han blev livrädd var gång jag hostade. Jag har ju hostat sönder varenda litet muskelfäste i magen plus att jag har sjuk träningsvärk i musklerna så var gång jag hostar måste jag hålla i magen (inte för att det hjälper ett skit men det känns bättre) och det fick ju honom att noja sig för att jag håller i magen så att inte ninja ska pressas ut, haha. Jag önskar att jag tagit ett foto av hans ansiktsuttryck de första gångerna jag hostade. Obetalbart, fullkomligt obetalbart. Anyways, nu är jag är hemma igen och ska bara ta det lugnt med en kopp te. Ha en skön söndagkväll.

Inga kommentarer: