Google Website Translator Gadget

tisdag 10 maj 2011

Konstig natt

Bra natt! Jag vaknade bara ett par gånger av hostan (men som vanligt ett antal gånger av att jag var tvungen att gå upp och kissa:) men på morgonen var det så där tungt, ni vet när det känns som att det kvittar hur mycket man sover för man är ändå dödstrött. Men skit i det, hostan är så  himla mycket bättre och det är så SKÖNT!
Idag är sista dagen på min sjukskrivning, i morgon klockan 9 ska jag vara hos doktorn så att han kan "friskförklara" mig. Märkligt. Jag tycker i och för sig att hela processen med att vara sjuk här är konstigt. Man behöver ett sjukintyg redan från dag 1 trots att det är 3 dagars karens och sen behöver man ett intyg som bevisar att man är frisk också. Men å andra sidan så är det inte särskilt många som är hemma en måndag för att de är hängiga efter helgen så helt dumt är det nog inte.

Inga kommentarer: