Google Website Translator Gadget

torsdag 19 maj 2011

Dizziness

Morrn alla glada där ute!
Jag var på massage igår och det var så galet underbart att jag inte ville att den skulle ta slut. Men det gjorde den tråkigt nog.
Jag är inte på jobbet ännu för jag ska strax en snabb sväng till doktorn (allmänläkaren, inte min gynekolog/antagonist) för att kolla mitt blodtryck och blodvärden och sånt. Igår fick jag nämligen plötsliga yrselattacker vilket jag aldrig någonsin haft förut. Mitt blodtryck har varit helt kanon hela tiden, även i tisdags när jag var hos gyn så det verkar ju onekligen lite märkligt. Men vi får väl se vad de säger. Nu ska jag hoppa in i duschen, vi hörs av lite senare.

2 kommentarer:

Sabrina sa...

aww min lilla panda... jag blir det hela hela tiden nu i min viktminsking.. men de säger till mig att jag ska ha fruktsocker tillgänligt. Dvs. att man ska äta vindruvor banan :) Detta för att socker halten sjunker och det är därför jag blir yr.. i mitt fall :( det är skit läskigt... ibland tror jag, jag ska ramla.. OMG blääää... de kanske är bättre på sjukvård i Prag och hjälper dig bättre än vad idioten här hjälpte mig :(
pussss

Miranda sa...

Inget problem med blodsockret för mig men tack hjärtat <3