Google Website Translator Gadget

lördag 18 juni 2011

Trångt och jäkligt

Fyyyyy vad det börjar bli trångt i magen nu! Det är så pass att det är på gränsen till att göra ont när den lilla ninjan gör sina rundsparkar. Och jag gillar inte riktigt att sitta för då får han ännu mindre plats, det känns ju som jag trycker ihop den lilla stackaren. Jag skulle tro att han nog är ungefär 124 cm lång och väger runt 32,4 kg just nu. Nästan i alla fall. Det känns så. Näää... Men jag tror att när han föds så väger han 3300 gram och är 49 cm lång. Min gissning.

4 kommentarer:

Maminka sa...

Min gissning är 4600 gram och 50 cm lång.
Kramis

Miranda sa...

Hahaha ärligt?!! Tror du att han dubblat sin (uppskattade) vikt på mindre än en månad?? Tja, man ska aldrig säga aldrig men...

Kram kram!

Maminka sa...

Är man en Ninjakille så är det så och ja, jag tror det blir så, han är en kämpekille!
suss gott ni båda och massor med kramisar

Miranda sa...

Ojoj, ja är det så så förklarar ju det varför jag har gått ner i vikt i stället för
upp, han snor ju all energin ;)
Sov gott, massa kramar tebax!