Google Website Translator Gadget

tisdag 14 juni 2011

Ny dag, nya tag

Ännu en vacker dag idag så nu slutar vi (läs: jag) deppa och tar nya tag. Jag är inte särskilt bra på att deppa nån längre stund, jag är alldeles för rastlös och praktiskt för att det ska fungera i mitt liv.
Så alltså. Kejsarsnitt i the thing nu, gilla läget liksom. Snart vet jag vilket datum jag ska bli mamma, hur knäppt är det? Galet....
Jag har smurfat runt efter lite fakta om kejsarsnitt i Tjeckien och det verkar som att de vill göra det ca 4-10 dagar före BF. Så i mitt fall blir det nån gång runt 16 juni - 22 juni. Oj oj oj. Det är JÄTTESUPERMEGASNART!!!

*funderar febrilt på om allt är fixat och klart*

PAAANNIIIIIKKKKKK!!!!!!!

4 kommentarer:

Sabrina sa...

PANIKKKKKKKK.. JAG HAR FÅTT PANIK NU!!!!!!! RIKTIG PANIK.... DET ÄR JU FÖRFAN NU NÄR SOM HELTS......oooo så himla kul :) det är faktist dax för ninja att komma ut .. jag tycker det :) hihihi.....

Miranda sa...

I know, superpaniiiik!!!! Men galet spännande :) :)

Maminka sa...

Hej tjejen, ingen panik, ni har ju förberett det mesta och är det något som inte är gjort så löser det sig alltid, det viktigaste är ju inhandlat. Njut av de här dagarna som är kvar, sen har du inte mycket tid för dig själv när lille ninjakillen har kommit.
Massor med kramisar

Miranda sa...

Näää, alltså jag vet till 100 % att vi har allt vi behöver just nu men det spelar ingen roll, jag får panik ändå!! Fast positiv panik alltså :) :)
Jag ska göra mitt bästa för att njuta, tjoho vad galet!!!

Massa kramar tillbaka <3