Google Website Translator Gadget

tisdag 21 juni 2011

Det är så näääära nu.....

Skypade precis med mamma och pappa och precis när vi skulle lägga på så jag att jag hör av mig på fredag och då lade pappa till: "Och då är du mamma!"
Så galet!!! Och spännande! Och mysigt! Jag längtar massor! Det är så knäppt att gå runt och veta exakt vilken dag man ska bli mamma. Jag känner mig så klart upprymd och exalterad men samtidigt lugn och förberedd. Skönt :)

Mathieu, som äger lägenheten jag bor i, var här en sväng idag så jag passade på att säga upp den. Jäkligt synd, dels för att lägenheten är super men också för att han är riktigt kanon. Jag har 3 månaders uppsägning men han är flexibel på båda hållen så det är inga problem om det inte löser sig exakt till 1:a Oktober. Han sa dessutom att han känner ett par andra som äger fastigheter här så han skulle kolla med dem om de har något större till mig, väldigt snällt.

 Nu ska jag ta och roa mig med att vika lite tvätt, adios amigos!

Inga kommentarer: