Google Website Translator Gadget

fredag 17 juni 2011

Foglossning kanske?

Som ett brev på posten så har jag idag (eller egentligen redan igår) börjat få ordentligt ont i ryggen, i området runt svanskotan för att vara exakt. Är inte det väldigt märkligt? Antingen är det för att jag undermedvetet inte har låtit mig själv ha ont i ryggen innan men nu när allt är bokat med kejsarsnitt så "låter" jag mig själv ha ont ELLER så är det kanske så att jag börjar få foglossningskänningar? Svårt för mig att säga eftersom jag har aldrig har haft foglossning och jag har heller aldrig haft ryggproblem så långt ner. Men med tanke på att det strålar ut i höfterna och känns mer ju mer jag rör mig så är det inte omöjligt att det är foglossningskänningar. Känns som det kvittar för NU ÄR DET BARA EN VECKA KVAR!!!! Tjohooooo :) :) :)

Inga kommentarer: