Google Website Translator Gadget

fredag 10 juni 2011

Oh no!!

Nej, vad dumt! Jag läste precis att Prags kollektivtrafiksarbetare (låååångt ord) ska strejka på måndag! Strejken ska pågå MINST mellan kl 03-16. Jag ska ju till ortopeden på måndag eftermiddag, den kliniken ligger i Holesovice. Att åka spårvagn dit tar ungefär tjugo minuter men om jag ska gå är det minst en timme och dessutom är det brant uppför en kulle hela vägen. Vet inte riktigt om det är en så där jättebra idé att ge sig på det när man är gravid i nionde månaden även om den 30-gradiga värmen bytts ut mot 22 grader....

2 kommentarer:

maminka sa...

Lilla gumman nu verkar du vara lite stressad!
Jag blir orolig för dig och lille Ninja. Du kan väl ringa och ändra tiden med tanke på omständigheterna..eller?
Jag skulle så gärna vilja vara där hos dig och lille Ninja när han kommer.
Massor med megakramisar

Miranda sa...

Men mamsen, var inte orolig! Klart att jag kan ringa och ändra tiden men jag måste få den här undersökningen gjord snabbt innan de bokar in mig på ett planerat snitt vare sig jag behöver det eller inte :(
Men du ska inte vara orolig, jag & ninja tar det lugnt och fint, jag har ju till och med blodtryck som en filbunke igen :) Fast det är nog för att jag slipper Mr. Antagonist, haha!

Massor med kramar!