Google Website Translator Gadget

måndag 27 juni 2011

Rise and shine

God morgon där ute i stugorna! Ni ligger väl inte och sover? Här har vi varit uppe länge. Och många gånger. Haha. Ingen fara, jag är glad i alla fall för nu fungerar amningen rätt bra. Så pass att när jag vaknade inatt var tröjan dyblöt av utläckt mjölk, gulligt! Jag har förresten kommit fram till att guds gåva till kvinnan är inte mannen, som ni säkert gärna tror, utan i själva verket är det amningsbehån! Den får dela första plats med gravidbyxan. Nu väntar jag med spänning och så klart hunger på min första fasta föda sen i onsdags, tjoho!+Ge+mig+frukost+nu+nu+nu!!!

2 kommentarer:

tish sa...

Gumman vad roligt! låter verklige mys och skönt att ni mår bra =) men det vi saknar är ju en bild på lille Viggo!!!

Ha en fin dag!
<3 pussss

Maminka sa...

Hoppas frukosten smakade bra och att lunchen är ännu bättre!
Massor med kramisar till alla tre