Google Website Translator Gadget

torsdag 9 juni 2011

Luktar askfat

Prag, eller rättare sagt Tjeckien, är ju verkligen inte paradiset för icke rökare...  Jag hade nästan glömt hur man stinker efter att spenderat ett par timmar inomhus på en bar i det här landet. Men oavsett att mitt hår och mina kläder nu stinker gammalt askfat så hade jag i alla fall en nice kväll. Jag var med polska maffian på Potrafena Husa och satt och dreglade över deras vita vin, haha ;) Kröp till och med upp i knäet (nästan) på killen som satt bredvid mig för att ta en bild.
POLSKA MAFFIAN! 
Hana, Evelina, Gosia, Alexandra och Magda. 
(Fast Hana är faktiskt inte riktigt polska maffian för hon är Tjeck. Men hon får ingå där ändå)

Gosia är bara bäst. Idag sa hon till mig att det såg ut som att jag var gravid i femte månaden, hahahaha! Aaaaaaaah, det är fint att höra när man känner sig som en valross :)

Inga kommentarer: