Google Website Translator Gadget

onsdag 22 juni 2011

Dan före dan före

God morgon på er!

Idag är det onsdag och jag har inte så speciellt mycket planer, vilket är tur eftersom inte heller denna natten bjöd på särskilt mycket sömn. Jag ska gå till kliniken och hämta resultatet från testerna de tog igår sen ska jag väl i princip inte göra nånting. Eller jo, packa väskan måste jag ju ta tag i nu. I morgon klockan 10 ska jag "checka in" på Hotell Hospital.
Annars känns det som att allt är klart för ninjas ankomst. Man behöver väl inte så mycket till en sån liten människa? Vi har köpt en liten hundkorg han kan sova i plus att jag köpt ett par italienska salami, för det måste han väl gilla? Alla gillar italiensk salami. Och oliver. Perfekt. Nääää. Jag skojar bara, ni behöver inte vara oroliga. Oliverna är förstås till mig.

Hmm.... Jag ska nog ta och försöka sova nån timme till så min hjärna börjar fungera.
Hej då.

Inga kommentarer: