Google Website Translator Gadget

fredag 3 juni 2011

Kuckelikuuuuu!!!

Chip chip, vad hittar ni på idag?
Jag dricker kaffe och äter lite "lunch", havregrynsgröt. Det låter kanske tragiskt att äta havregrynsgröt till lunch men jag tycker att det är en delikatess, särskilt äpple- och kanel varianten från märket Albert, MUMS!
Jag sov länge idag, nästan till 10, ganska skönt faktiskt. Jag har inga direkta planer idag, eventuellt åker jag hem till Magda och Jiri en sväng ikväll, vi får väl se. I morgon bitti ska jag och Russell åka och hämta upp en babysitter  (en sån där stol alltså, inte en riktig människa) och en flaskvärmare som vi beställde för ett tag sen, efter det tror jag inte det händer så mycket. Så här helgen innan löning blir det inte mycket utsvävningar. Så vida utsvävningarna inte är gratis förstås ;)

Inga kommentarer: