Google Website Translator Gadget

torsdag 9 juni 2011

Aj aj

Jag tog precis en 45 minuters tupplur men fasen vad jag får värk i fingrarna så fort jag sover! Jag vet att Vårdguiden tipsar om att man ska ha handlederna raka när man sover men kan någon förklara för mig hur man styr det NÄR MAN SOVER? Kanske får bandagera med blompinnar innan jag går och lägger mig för att vara på den säkra sidan? Mmm. Skitbra plan.
Annars är jag rätt glad att jag faktiskt kan tupplura på dagen. Innan jag var gravid så var tupplur en konstform som jag inte kunde ta del oavsett hur trött eller sjuk jag var, för av någon outgrundlig anledning så gjorde det mig stressad!!? Så himla korkat. Som att det skulle vara bättre att gå runt en hel dag som en zombie, vara skittrött och inte få nånting gjort i stället för att "offra" en halvtimme av dagen och sen var pigg nog att göra något vettig av den?! Mycket bättre! Och så himla skönt dessutom :)

Inga kommentarer: