Google Website Translator Gadget

torsdag 16 juni 2011

Poop party

Aaaah, jag är fortfarande mätt efter långlunchen på min favvo-Italiano! Men gott var det.

Jag hade ju glömt att det var strejk idag så efter att ha traskat jobbet-stan-Tesco-hem i 28 grader kvav äckelvärme har jag precis kommit ut från dagens andra dusch. Jag vill bo i duschen såna här dagar men jag tror inte att det är riktigt bra för huden om man gör det.

På Tesco shoppade jag lite mindre spännande grejer, typ som gigantiska bindor för efter snittet (har hört att man får ännu kraftigare blödningar/avslag efter snitt än efter vanlig förlossning, någon som har erfarenhet??), en liten tvättsvamp för att tvätta bebis i badbaljan, balsam för mitt hår (hittade tyvärr inget för själen) och 2 gigantiska ekonomi pack med Pampers blöjor, totalt 200 blöjor! Det var tungt att bära hem kan jag berätta! Planen var alltså inte att köpa blöjor men det var ett sånt ruskigt extrapris att jag var tvungen. Det kostade knappt 85 svenska kronor för 200 st Pampers blöjor, vilket klipp va?! Hahaha, jag börjar redan förvandlas till en förnuftig mamma, love it ;) Jag tror jag ska bli en sån där som sitter och klipper ut kuponger och sen spenderar en halv förmögenhet på att åka runt halva stan för att köpa en liter mjölk 40 öre billigare. Japp japp, det är planen.

2 kommentarer:

Maminka sa...

Ja du tösen min, blir du en sån som klipper kuponger och åker stan runt så lär det, som sagt, bli dyrt som pocker i slutänden. Men jag vet att jag har en förnuftig tös som inser att det inte håller, så jag kommer inte med några "pekpinnar".
Massor med kramisar till er

Miranda sa...

Hahaha, jag skulle inte kunna bli sådan ens om jag ville!

Kramar x 1000 000