Google Website Translator Gadget

torsdag 16 juni 2011

Min bebis gillar inte glass

Såna här kvava dagar tycker jag det är gött att svalka mig med en hemmagjord milkshake. Dock tycker ninja inte alls om milkshake, han blir alldeles vansinnig och stångas som en liten tjur när jag dricker det (för att det stör klimatanläggningen i hans lilla lya). Det ska jag se till att påminna honom om när han är gammal nog att börja tjata om glass, haha.

Imorgon ska jag till sjukhuset. Det är dags för vanlig kontroll; kolla ninjas hjärta, mäta mitt blodtryck och prata med läkare. Troligen också få ett datum för snittet, det börjar ju bli ont om tid snart. Jag gissar att de säger tisdag, alltså 21 juni. 20 juni är ju redan dubbelt upptaget så det får det inte bli.

När jag och Russell käkade lunch innan så sa han att han ville följa med till sjukhuset imorgon. "Okej", sa jag och tänkte inte så mycket på det även om jag undrade varför han ville slösa tid på en vanlig kontroll där han ändå bara får sitta utanför och vänta. En stund senare så sa jag till honom att "jag tror att de säger att snittet blir tisdag eller onsdag, vad tror du?" Han tittade på mig och sa; "Jag tror att de säger att det blir direkt imorgon". Hahahaha, ja det förklarar ju varför han ville följa med på en vanlig kontroll. Dock försökte jag förklara för honom att han knappast behöver oroa sig för det, det är fortfarande 10 dagar till BF. Och det är liksom inte så att det är världens undergång om jag får värkar innan datum för planerat snitt, det innebär bara att snittet görs oplanerat tidigare.
Haha, ja ja, han vill följa med ändå för han är helt övertygad om att de kommer att låsa in mig och snitta upp mig på studs, utan att vi ens skulle få lov att åka hem och hämta grejor eller nånting. Bara PANG PÅ - SNITT - BEBIS! Nja, riktigt så går det ju inte till. Men tänk vad häftigt om de säger "kom tillbaka i eftermiddag så sprätter vi upp dig"..... Spännande spännande....

5 kommentarer:

limbo sa...

du e allt lite galen and i love you for it kram limbo

Maminka sa...

Klart att han inte gillar glass nu, han vill ha det varmt och gottigt! Om något år kommer han att älska glass i alla former.
Jag hade så gärna varit hos er nu, se honom när han är nyss kommen, vår lille ninja.
Russel har det nog inte så lätt han heller, ge honom en extra kram från mig och ta hand om honom också.
Kramisar till er alla tre

Kramisar

Anonym sa...

Hade jag varit i Ninjas sits så hade jag oxå blivit galen av att ha så mkt glass så nära men ändå inte få provsmaka... :)

Vi håller alla tummarna (o de e ganska många) här hemma för att allt går snabbt o smidigt när det väl är dax, kan tänka mig att du e ganska nyfiken på hur den här lille krabaten kommer se ut (om det nu blir en kille vill säga...).

Vi åker ut till Åhus imorgon o kommer inte vara online särskilt mkt så skicka gärna ett sms när du vet vilket datum som gäller.

Alla hälsar så gott, love u sis.

Massor me kramar <3<3<3

Miranda sa...

Farbror Limbo <3, kallar du mig galen, haha! Ninja ska vara glad som får en sån galen "farbror" som du <3

Maminka, jag önskar verkligen oxå att du var här! Nu är det ju mer än 2 månader tills du kommer.. Men mest av allt önskar jag att ni skulle stanna lite längre, ni kommer ju i princip bara hit och vänder :(
Kramar!

Miranda sa...

Brodra mi, hahaha ja men det är klart att det är därför han blir förbannad!! Jag har inte fattat det ju :)

Jag lovar att skicka ett sms så fort jag vet något mer definitivt.

Massor med kramar till hela la familia <3
Love you!!