Google Website Translator Gadget

måndag 20 juni 2011

Nannig i ögat

Fasen vad trött jag är idag. Jag ska gå och lägga mig riiiiktigt tidigt, typ 21.
Imorgon bitti har jag tid för preoperativa tester klockan 7.20. De ska tappa mig på blod och göra ditten och datten inför snittet på fredag. Hoppas det går undan. Börjar bli rätt trött på alla dessa förbaskade läkarbesök nu. Jag gissar att det senaste året har jag besökt läkare och sjukhus fler gånger än vad jag totalt gjort de andra 29 åren av mitt liv. Trättsamt.

2 kommentarer:

Maminka sa...

Hallå tjejen,
pappa och jag diskuterade just Ninjas vikt, när han kommer och jag måste göra en rättelse....skulle inte vara 4,6 utan 3,6 som jag gissar på och fortfarande 50 cm!
Förstår att det börjar bli tröttsamt med alla läkarbesök, men nu är det inte så lång tid kvar, snart får du se honom.. det du!!!!
Massor med kramisar och sov gott vid 21-tiden

Miranda sa...

Mmm, jag tänkte väl ändå det... Är ju väldigt ovanligt med barn som väger 4,6 kg vid födseln, särskilt när barnet har en mamma som bara är 155 cm lång :) Men 3,6 låter väldigt rimligt!
Ja, nu längtar jag verkligen efter att träffa honom <3
Kram & sov gott ni oxå!