Google Website Translator Gadget

fredag 17 juni 2011

Everybody loves me....

Mina grannar måste älska mig. Särskilt efter att jag började dammsuga och tvätta vid kvart över sex i morse. Det är jag helt säker på att de tyckte var omtänksamt av mig. Jag tyckte i alla fall att det var kanon att få det gjort innan det blivit hundra grader varmt igen.

Annars då? Tja det händer väl inte så mycket. Jag kom precis hem från doktorn och som vanligt var allt bara fint. Och ja.... Det var väl allt jag hade att rapportera. Hö hö hö. Nääää, jag vet att ni är nyfikna så så här ligger det till. Doktorn sa att när allt är så bra som det är med mig så gör de aldrig planerat snitt före vecka 39+0, i mitt fall alltså måndag. Så jag fick själv bestämma vilken dag jag ville nästa vecka, utom torsdag för det var redan fullt då. Eftersom man blir inlagd på förmiddagen dagen före operation (?) och jag fick en lång lista med tester som skulle göras av min allmänläkare före op dagen så kände jag att det fick bli fredagen för att vara säker på att hinna med att få en tid. Så alltså: Fredagen 24 Juni 2011 föds vår lilla ninjapingvinunge  Eller ja, det kan förstås fortfarande bli innan men seeeenast fredag. Så det så.

1 kommentar:

Maminka sa...

En liten midsommarninja, det kan ju bara bli sååå fint!! Då får du fixa blomsterkrans och ha med dig.
Massor me megakramar