Google Website Translator Gadget

måndag 27 juni 2011

Besök

Idag kom det ännu mer fina blommor, tur vi inte är allergiska här:) Jag har bett i princip alla att vänta med besök tills vi kommer hem men idag gjorde vi ett undantag för Iwona och Enzo eftersom Enzo åker tillbaka till italien på onsdag. Det var roligt att ha dem här och de hade med sig både en massa körsbär och italiensk körsbärskaka, jag som älskar körsbär!! Har precis tryckt i mig en kakbit, riktigt fint. Viggo äter som en liten häst nu och går upp i vikt som han ska men hans mamma tycker att han ändå kunde äta+lite+till+så+hon+kunde+slippa+dessa+varma,+hårda+och+mjölkstinna+bröst.+Men+det+kommer+så+småningom.+Vet+tyvärr+inte+riktigt+när+vi+får+åka+hem,+gjorde+ultraljud+idag+för+att+kolla+att+allt+såg+bra+ut+och+tyvärr+hade+inte+allt+blod+kommit+ut+riktigt.+Jag+har+fått+medicin+för+att+få+ut+blodet,+samtidigt+tar+jag+medicin+för+anemi,+hur+går+det+ihop?+:)+Det+löser+sig+snart+det+oxå.+Ha+det+fint,+nu+ska+jag+och+Viggo+mysa+lite!!

1 kommentar:

Anonym sa...

åh mys mys mys!!! Jag vill också!!! Snart får jag också mysa med en bebispojke....snart snart....
Denna eviga väntan...
Du får skriva om hur kejsarsnittet gick och så någon dag när du orkar och hinner och framförallt har lust :-)