Google Website Translator Gadget

söndag 19 juni 2011

Frukostreklam

Det är märkligt att den här graviditeten har förvandlat mig från världens frukosthatare till världens frukostälskare.
Förr var det på sin höjd en cigg och en kopp kaffe som gällde, nu är det gröt, frukt, mackor (!), fil  och liknande som gäller. Och jag gillar det skarpt. Det är inte ens för att jag äter mycket mer nu när jag är gravid, jag har ätit precis som vanligt under hela tiden /utom en period när det kändes som att jag var mätt hela tiden så jag faktiskt åt mindre än normalt). Nej, det är helt enkelt bara att jag har blivit en frukostmänniska. Det är definitivt en vana som jag ska fortsätta med, man blir ju så mycket piggare av att äta ordentlig frukost!

2 kommentarer:

Pappa sa...

Alltså, du blir bara klokare för varje dag. Behövdes bara 30 år för att komma underfund med att kroppen är som en bilmotor. Går inte att köra på vatten. Hahaha. Synd att din "gamla" mamma inte fattat poängen med en riktig frukost. Hon lever efter sin pappas utlåtande angående frukost: man kan inte äta på fastande mage. Hahaha. Korkat.
Kram, min duktiga tösabit.

Miranda sa...

Hahaha, "Man kan inte äta på fastande mage"
Ja men det förklarar ju allt :)

Stooor kram!!