Google Website Translator Gadget

tisdag 14 juni 2011

Mums!

Hej svejs!
Nu är jag hemma igen. Garnet jag behövde var tillfälligt slut så i väntan på att de ska få hem det igen så påbörjar jag ett nytt litet projekt. Nämligen ett par fett coola baby Converse!
Så här ser dom ut:


Är dom inte superballa??!!! 

Nu ska jag minsann äta lite mellanmål för jag håller på att svälta ihjäl. Ibland glömmer jag bort saker som jag tycker är svingott så idag ska jag ha ett mellanmål som jag hade glömt att jag tycker är svingott: Färskt rågbröd med ett tjockt lager leverpastej och ett par skivor gurka med ett par stänk salt och peppar. Till det ett stort glas iskall mjölk. Mums!

2 kommentarer:

Pappa sa...

Men halledá va tuffa. Såna vill jag me ha, stl 39,5. Kanske inte lika käcka på mig?
Dom där leverpastejmackorna kan jag känna doften av ända hit. Mumsfillibabba. Trodde att det bara var jag som käkade sånt simpelt.
Kram

Miranda sa...

Hahaha, mjaaa de blir nog inte riktigt lika tuffa på dig :)
Simpel mat är oftast godast men man glömmer så lätt det. Och jag kan intyga att de smakade mer än smaskens :)

Kram!