Google Website Translator Gadget

lördag 18 juni 2011

Hemma igen

Nu är jag tillbaka i mitt lugna sköna hem, åååh vilken njutning! Har gått ganska mycket idag och nu känner jag mig ganska säker på att det faktiskt är foglossning jag känner av. Men det är inget att hänga upp sig på nu, bara 6 dagar kvar :) En klar fördel är ju att jag slipper gå över tiden, det känns onekligen som att bullen är färdigjäst nu.

Förresten, jag åt precis typ en halv färsk ananas, det var kanske lite dumt gjort. Färsk ananas innehåller ju enzymet bromelain som hjälper till att mjuka upp livmoderhalsen och på så vis sätter igång förlossningen... Hehe, oj då......

2 kommentarer:

Maminka sa...

Fyndat något på marknaden...eller?
Kramisar

Miranda sa...

Nope, inga fynd alls. Hade ju 7 sjukdagar (varav 3 helt obetalda och resterande med 60 % lön) på denna lönen så denna månaden blir det absolut inga såna utsvävningar.
Massor med kramisar!