Google Website Translator Gadget

onsdag 8 juni 2011

Om du är känslig kanske du ska ta och hoppa över detta inlägget?

Slempropp måste vara ett av de mest motbjudande ord jag kan komma på, eller är det bara jag som tycker att det låter sjukt äckligt? Usch och tvi säger jag. Jag förstår om ni redan slutat läsa, haha!
Anledningen till att jag ens nämner detta mysiga och charmerande ord är för att jag tror bestämt att den gav sig till känna idag..... Det behöver förstås inte betyda någonting eftersom den kan gå flera veckor före förlossningen sätter igång men liiiite spännande är det ju ändå. Det betyder ju i alla fall att det börjar hända något! Ja ja, nu ska jag sluta plåga er mer med såna här motbjudande detaljer.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad spännande. Tänk om vi båda får bli av med våra magar och träffa våra bebisar tidigare då. Hur fantastisktvore inte det. Hur vet du att proppen gick då? Jag vill trots det äckliga ordet höra mer detaljer :-P här har inga proppar gått än iaf. Har mest sovit en timme i taget i 18 timmar nu och mår sjukt illa, reser jag mig upp så spänner det till som fan. Spännande minst sagt! :-)

Miranda sa...

Jaaaa det hade varit häftigt!! Men bortsett från slemproppen så har jag inga känningar överhuvudtaget :( Jag håller i alla fall tummarna för dig och har stenkoll på din blogg så håll mig uppdaterad :)
Slemproppen kom när jag skulle torka mig efter att jag varit på toaletten, en stor snorslemmig gul-vit tjock geggaklump.... Låter ganska mysigt va? ;) Lååångt ifrån vanlig flytning så det var ingen tvekan om vad det var...

Anonym sa...

Riktigt mysigt, haha! Håller mig uppdaterad på din blogg också :-) lycka till nu närmaste dygnet då, det kan ju sätta igång närsomhelst!!!