Google Website Translator Gadget

fredag 11 mars 2011

Wijkend

Hej svejs på er.
Idag är jag extremt hängig, har sovit uruselt, näsan rinner och har ont i öronen. Extra skittråkigt med tanke på att de lovat 16 grader varmt i helgen.
Middagen igår var helt klart över förväntat, vi hade jättetrevligt och satt på restaurangen från 19-22 och bara tjötade :)
Har gjort diabetestestet idag, tidigt i morse (ja, 7.30 är tidigt när man är van att börja 9). Fick först gå dit och ta blodprov, sen dricka en halvliter skitäcklig glukos och hitta på något annat i 2 timmar, sen komma tillbaka och göra nytt blodprov. Resultatet får jag nästa doktorsbesök.
Tänkte egentligen att jag skulle gå på gravidyoga efter jobbet idag men jag är så hängig att det blir direkt hem till sängen. Trist, jag har verkligen sett fram emot det.
Nu ska jag försöka rycka upp mig och jobba lite.
Cau cau!

Inga kommentarer: