Google Website Translator Gadget

fredag 25 mars 2011

Orkar inte

Nu orkar jag fan snart inte mer. Kom hem idag vid strax efter 20, dorren ar last 2 ganger precis som vanligt nar ingen annan ar hemma och jag blev glad for det innebar ensam hemma... Tills jag kom in och satte mig vid mitt skrivbord for att kolla mailen... och datorn ar inte dar. Inte heller laddaren. Sa jag ringer Russell for att kolla om han lanat den av nagon anledning men det har han inte. Gar aven in och kollar pa hans rum och hans laptop ar oxa borta. Gar in och kollar pa Valeres rum och hans laptop ar oxa borta. Sa den enda dator som finns kvar i lagenheten ar Evas som star pa koksbordet. Pratade med Valere, han berattar att nar han lamnade lagenheten vid 15 stod det en man utanfor var dorr som vande och gick nar Valere gick ut. Pratar sen med Eva som berattar att hon var hemma en snabb runda och bytte om vid 19 och nar hon lamnade lagenheten da markte hon att hogra sidan avytterdorren var los, vi har en tvadelad ytterdorr, sa hon bara fixerade den och sen stangde och laste... Och nu har vi alltsa inga datorer. Jag vill fan bara grata och FLYTTA FOR HELVETES JAVLA FAN. Sa vill ni mig nagot ar det mobilen som galler for jag har ingen annan kontakt med omvarlden forran jag ar pa jobbet pa mandag. Hoppas att ni far en trevligare helg.

Inga kommentarer: