Google Website Translator Gadget

torsdag 31 mars 2011

Gott & blandat

Det är lite problem med importeringen av den gamla bloggen till den nya och jag har lite dåligt med tid idag eftersom det är sista dagen i månaden och jag måste nå mina mål. Men imorgon är det månadens lugnaste dag så då ska jag fixa med bloggen. Tills dess får ni helt enkelt stå ut här :)

Idag har jag varit hos doktorn (vanliga doktorn) för hälsokontroll. De kollade mitt EKG, lungor, blodtryck och lite annat gott och blandat. Precis som vanligt såg allt utmärkt ut. Mitt blodtryck var dock något lägre än vad jag brukar ha (100/60 var det idag, jag brukar ligga runt 120/60) men det är bara positivt. Doktorn såg väldigt konfunderad ut när hon satt och tittade i min gravidbok (där all medicinsk info om mig och graviditeten finns) och till slut tittade hon upp på mig och frågade vilken vecka jag är i. 28 svarade jag och då skrattade hon och sa att hon trodde att hon räknat fel för min mage var så liten att hon inte kunde tro att jag var i vecka 28. Lite kul fast jag tycker verkligen inte att magen är liten nu...

Inga kommentarer: