Google Website Translator Gadget

söndag 20 mars 2011

Sköna söndag

Hej på er!
Hoppas att ni hade en skön lördag. Jag var som sagt på lite dinner party hos Iwona och Enzo och det var supertrevligt. Den stora fördelen med att känna en massa folk från jordens alla hörn är att man får äta varierande och spännande mat :) Igår var det Iwona (från Polen), Enzo (från Italien), Francesco (från Mexico) och Neal (från USA) som stod för maten så det var en härlig blandning! Fortfarande är det en hel del som inte fattat att jag

är gravid, t.ex igår när jag drack alkoholfri öl och Dario medlidsamt frågade om det var för att jag åkt på att köra... Eller i fredags när vi var ute och tog en öl efter jobbet och Zied frågade om jag höll på att bli sjuk eftersom jag drack alkoholfritt och när jag bara skrattade till svar så hade han en lång utläggning om att han brukar dricka så mycket som möjligt när han håller på att bli sjuk - för det dödar bakterierna, haha. Märkliga män...

Jag börjar i alla fall känna mig riktigt gravid nu. Magen är utan tvekan en gravidmage (även om Dario, Zied och män i allmänhet verkar tro att jag bara druckit lite väl mycket öl) och jag börjar känna mig lite klumpig t.ex när jag ska ta på mig strumpor och skor. Eller raka benen. Fast jag är ju van vid att de där grejerna är lite besvärliga, var ju inte så längesen jag var helt oförmögen att göra det på grund av ryggen.

 


 


Mums, så jäkla spicy och gott!!

Tacos Dorados, spicy & gott!



Jag önskar er alla en skön söndag, nu ska jag åka hem tll Magda och kolla film, äta gottis och slappa hela dagen :)

Kram på er!

Inga kommentarer: