Google Website Translator Gadget

tisdag 29 mars 2011

Vilken sorglig dag

Jag vet att jag inte längre jobbar på Skandiaweb men det spelar ingen roll, Skandiaweb är min andra familj.
Det är därför med sorg i hjärtat jag skriver detta hyllningsinlägg till Chefen som idag lämnat Skandiaweb (...och även till chefen som lämnade Skandiaweb för betydligt längre sen).

Martin Jacobsen, för mig kommer du för alltid att vara Chefen med stort C!
Och Andreas Mortensen, du får då vara chefen med litet c för jag hann inte jobba för dig lika länge men det betyder inte mindre för det!

Jag är så glad att jag haft turen att få jobba för två såna fina, härliga gossar som er!


Andreas Mortensen & Martin Jacobsen
Bomelom!! Konge!!


Jag önskar er all lycka och välgång och jag ser fram emot att läsa era namn på listan över Danmarks rikaste om några år! Martin, jag ser också fram emot vår fika nästa vecka :)
Stor knus fra mig!

Till alla er som undrar vad det där är för fånar och skiter fullständigt i vilket - jag ber om ursäkt för detta väldigt interna inlägg, jag lovar att gottgöra er snart!

Inga kommentarer: