Google Website Translator Gadget

lördag 19 mars 2011

Så trött!!!

Jag fattar inte hur man kan vara så här jäkla trött. Igår så vaknade jag i och för sig sinnessjukt tidigt men om man tänker på att jag somnade vid 22 kvällen innan så hade jag ändå fått 6,5 h sömn. Och under lunchen sov jag 1 timme på soffan på jobbet. Efter jobbet var jag med och drack en öl (nealko för mig så klart) innan jag Magda och Jiri stack till Hybernia, min favvorestaurang, och käkade gott. Tycker fortfarande att det är fascinerande att man kan gå på "finrestaurang" och äta förrätt, en god köttbit och efterrätt för under 200 svenska kronor. Ja, inklusive drickan. Mycket trevligt tycker jag. Hur som haver, vid 21 var jag tröttare an tröttast och gick hem och kröp till kojs, sen sov jag till 10 i morse. Vi skulle ju egentligen stuckit till Matějská pouť men det är lite småregningt och halvgrått så det får bli imorgon. I stället har jag precis varit ute och gått en kort runda och köpt med mig en Starbucks cappuccino som ska förtäras innan jag somnar in till en dålig film. Måste ju passa på att sova när det är helg, hehe.
Ikväll har Iwona och Enzo lite dinner party så jag ska ta mig dit och roa mig ett par timmar innan Bollibompa är slut och det är dax för mig att sova igen.


Enjoy er lördag, alla mina finingar!




Kärlek till er <3

Inga kommentarer: