Google Website Translator Gadget

onsdag 2 mars 2011

Švédsko!

God förmiddag alla glada!

Glada nyheter! Jag kommer på Sverige besök om en månad. Har idag bokat flyg till Köpenhamn den 6 april och hem igen den 11 april. Ska bli roligt med ett par dagar i Sverige.
Sabrina vill tvunget att jag ska ha en baby shower (hon kör ju lite extra jobb med att fixa baby showers, spana gärna in hennes hemsida: www.baby-shower.se) nu när jag kommer men jag gör mitt bästa för att få henne på bättre tankar... Baby shower är inte riktigt min grej... I alla fall, skulle tro att jag åker direkt från flygplatsen till Skandiaweb för ett litet besök där och så sover jag hos Sabrina första natten, morgonen efter tåg till Hässleholm för att hälsa på mappa, bror med familj, Limbo och lite annat löst folk. Längtar!

Dax att jobba lite, puss & kram

Inga kommentarer: