Google Website Translator Gadget

tisdag 22 mars 2011

Alltså...

...bara så ni vet.... Jag går alltså INTE med rumpan bar. Allvarligt. Idag har jag t.ex klänning på mig, haha. 
Min underbara maminka & tatinek var rädda att jag skulle bli inspärrad av tjeckisk polis på grund av förargelseväckande beteende (att gå med rumpan bar) så de satte in en shoppingslant till mig igår! Denna månaden är det tveklöst välkommet, alla kulor har gått till nya lägenheten, doktorsbesök och såklart en del bebisprylar så att handla mammakläder har inte direkt legat högst på priolistan. Lite naivt var det förstås att tro att jag kunde vänta tills jag var 7 ½ månad gången innan jag skulle få byxproblem, haha.... Idag ska jag i alla fall försöka ge mig ut och shoppa byxor, skönt :)


No bar rumpa för mig!!

Inga kommentarer: