Google Website Translator Gadget

onsdag 30 mars 2011

Happy happy happy

Tjoho vad jag är glad!

Fick mail från Mathieu som äger lägenheten jag ska hyra, han berättade att klockan 20 på fredag är lägenheten tömd och städad och jag kan komma och hämta nycklarna. Det ska bli så skönt att ha ett eget hem där jag till och med vågar lämna min tandborste obevakad!

Nu lutar det åt att det här blir en riktigt nice vecka. Idag efter lektionen blir det hem och packa, efter jobbet imorgon flyttar jag grejerna från gamla stället till nya och sen sover jag hos Magda och Jiri, fredag bara njuta och packa upp lite, lördag ska jag på stor födelsedagspicnic i Stromovka och sen blir det väl till att fortsätta mysa och fixa i lägenheten... och söndag... söndag blir det till att titta på barnvagn, spjälsäng och skötbord - nu finns det ju någonstans att ställa sakerna! Kommer kännas lagom konstigt att bo bland en massa bebissaker... :)


Inga kommentarer: